Na het onderbreken van zijn professionele activiteiten om een sabbatjaar te nemen, heeft Sigurd van den Akker besloten om actief te blijven in de OOH-affichagewereld. Sinds 2 januari is hij actief bij Mediafield en Media Expo als partner van Mathieu France. De pagina bij Insert en JCDecaux wordt omgedraaid en er wacht hem een nieuw, bruisend en dynamisch avontuur. "Mathieu is een vriend sinds jaar en dag en ik verheug er mij op om deel uit te maken van deze ploeg ten einde bij te dragen aan de ontwikkeling van Mediafield en Media Expo tijdens de volgende jaren," zegt Sigurd van den Akker. "Gepassioneerd door de out of home affichage sinds meer dan 18 jaar, lijkt dit voor mij een echt ondernemersproject op menselijke maat waar nog mooie opportuniteiten kunnen uitgewerkt worden."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]