Niets vervelender dan die dagelijkse pop-ups die maar door je hoofd blijven spoken. ‘Heb ik de lichten uitgedaan?’, ‘Is mijn tiener niet te veel aan het gamen?’ of ‘Heb ik genoeg betaald voor de parking?’ kennen we allemaal. Om ons wat meer gemoedsrust te geven en het dagelijks leven gemakkelijker te maken, heeft Proximus heel wat nuttige apps verzameld op de MyProximus-app. Je parking betalen via een ingewerkte 4411 functie of je wifi thuis van op afstand beheren worden zo allemaal een fluitje van een cent via MyProximus.
En om de nieuwe MyProximus-app en haar voordelen aan te kondigen, creëerde SILK een sterke visuele vertaling voor al die storende gedachten die ons blijven achtervolgen. Om te tonen hoe onze hersenen werken op zo’n momenten werkt de spot met glitches, of storingen in het beeld. Deze tonen perfect de gedachtenmolen van de mens. Iedereen kent het wel, je ligt op de massagetafel, en plots denk je in een flits aan je studerende kinderen en vraag je je af of ze niet eerder aan het gamen zijn. Of tijdens een dansvoorstelling dwalen je gedachten af naar... de parkeermeter. De campagne toont op een ludieke manier dat de MyProximus-app je het leven makkelijker maakt.
Voor de regie van de video’s werd een beroep gedaan op het talent van Anthony Nti. De campagne is vanaf 4 oktober online en op social media te zien.
Credits
-
Client: Proximus
-
Client contacts: Aurélie Denayer, Tim Colman, Ellinor Scherrens, Manoëlle Ballaux
-
Ecosystem : SILK
-
Agency: Famous Grey
-
CD: Peter Ampe
-
Creative Team: Vanessa Hendrickx & Antoine Wellens
-
Copywriter NL : Steve Maes
-
Client Service Director : Catherine De Block
-
Account Director : Audrey Semal
-
Account Manager : Aurélie Thollebeek
-
Head of Strategy: Jonathan Detavernier
-
Strategy : Joeri Van Breedam
-
Digital agency: Prophets
-
Development: Prophets
-
Digital Project Manager: Jeremy Demoor & Lucas Ventura
-
Media Buying: Maxus
-
RTV-producer: Marlies Neudt & Gaelle Haesaert
-
Production: PMH
-
Producer: Mathieu Pieters & Amandine Crespeigne
-
Director: Anthony NTI
-
DOP: Hyun De Grande
-
Art Director/Decor: Michaël Blommaert – The Barbarians
-
Soundstudio: PMH
-
Post-production: Thijs Hasselman - Inblik