SILK en Scarlet betalen niet langer voor overpriced koffies

Het leven wordt als maar duurder, maar wat je ervoor krijgt, blijft hetzelfde. Waarom betalen we dan met z’n allen meer? Omdat we geen andere optie hebben. In de meeste gevallen dan toch, want “bij Scarlet is het anders, daar krijg je hetzelfde kwalitatieve aanbod voor minder.”Dat is de basis van de digitale campagne die SILK voor Scarlet ontwikkelde. Acht korte video's tonen situaties uit het leven gegrepen die ieder onder ons zullen herkennen. De campagne is opgebouwd rond twee producten van Scarlet. Het ‘TRIO’ abonnement, met TV, internet en onbeperkte telefonie, voor 40 euro per maand en het mobiele abonnement aan 8 euro per maand, inclusief, sms’jes, data en telefoongesprekken.
In de acht korte video's zijn individuen te zien die telkens verrast worden door de kosten van het leven. Elke video speelt in op herkenbare situaties uit het leven van ieder van ons: of je nu een food lover bent, een jonge mama, een reisfanaat of gadgetman, elke video roept voor iemand wel een herkenbare situatie op. De targetting van de social video’s speelt hier slim op in. De boodschap is eenvoudig en doeltreffend: Scarlet biedt een lager tarief aan, voor dezelfde dienst. Een aantrekkelijke prijs en eenvoudige aanbod, dat zijn de beloftes van het merk.
Credits
Client: Scarlet
Client contacts: Sophie De Nys, Emmanuelle Puttemans, Manoëlle Ballaux
Agency: Silk
Creative agency : Famousgrey
Digital agency : Prophets
Executive CD: Peter Ampe
Creative Team: Diederik Jeangout, Marc Richard Vander Heyden
Copywriter FR : Jonathan d’Oultremont
Account Team: Kirsten Vanderbeke, Cato Samyn, Romy Vierhouten, Gwennaëlle Biernaux, Catherine De Block
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]