SILK en Scarlet betalen niet langer voor overpriced koffies

silk scarlet

Crea / News

silk scarletHet leven wordt als maar duurder, maar wat je ervoor krijgt, blijft hetzelfde. Waarom betalen we dan met z’n allen meer? Omdat we geen andere optie hebben. In de meeste gevallen dan toch, want “bij Scarlet is het anders, daar krijg je hetzelfde kwalitatieve aanbod voor minder.”Dat is de basis van de digitale campagne die SILK voor Scarlet ontwikkelde. Acht korte video's tonen situaties uit het leven gegrepen die ieder onder ons zullen herkennen. De campagne is opgebouwd rond twee producten van Scarlet. Het ‘TRIO’ abonnement, met TV, internet en onbeperkte telefonie, voor 40 euro per maand en het mobiele abonnement aan 8 euro per maand, inclusief, sms’jes, data en telefoongesprekken. In de acht korte video's zijn individuen te zien die telkens verrast worden door de kosten van het leven. Elke video speelt in op herkenbare situaties uit het leven van ieder van ons: of je nu een food lover bent,  een jonge mama, een reisfanaat of gadgetman, elke video roept voor iemand wel een herkenbare situatie op. De targetting van de social video’s speelt hier slim op in. De boodschap is eenvoudig en doeltreffend: Scarlet biedt een lager tarief aan, voor dezelfde dienst. Een aantrekkelijke prijs en eenvoudige aanbod, dat zijn de beloftes van het merk.

Credits

Client: Scarlet

Client contacts: Sophie De Nys, Emmanuelle Puttemans, Manoëlle Ballaux

Agency: Silk

Creative agency : Famousgrey

Digital agency : Prophets

Executive CD: Peter Ampe

Creative Team: Diederik Jeangout, Marc Richard Vander Heyden

Copywriter FR : Jonathan d’Oultremont

Account Team: Kirsten Vanderbeke, Cato Samyn, Romy Vierhouten, Gwennaëlle Biernaux, Catherine De Block