Silver & Copper fluistert in het oor voor Chérie FM

De nieuwe campagne van Chérie FM, van de hand van Silver & Copper, portretteert vrouwen in al hun facetten. De spot “The Whispers” werd gemaakt door de Belgische kunstenaar Typh Barrow en draagt de baseline « On est toutes des chéries ». De campagne wordt uitgerold via televisie, cinema, internet en sociale media.
Credits:
Création agence: Silver & Copper
Didier Vanden Brande & Carl Andry
Art Director: Anabelle Gérardy, Ludivine Semet
Copywriter: Luidgi Di Cristofaro
TV Producer : Daniel Vanderbist
Editing: Stéphane Goffinet (Betterdays Post-Production) Sound Production : Nicolas Vandooren (SonicMusic)
Music: Typh Barrow (The Whispers)
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]