De nieuwe campagne van Chérie FM, van de hand van Silver & Copper, portretteert vrouwen in al hun facetten. De spot “The Whispers” werd gemaakt door de Belgische kunstenaar Typh Barrow en draagt de baseline « On est toutes des chéries ». De campagne wordt uitgerold via televisie, cinema, internet en sociale media.
Credits:
Création agence: Silver & Copper
Didier Vanden Brande & Carl Andry
Art Director: Anabelle Gérardy, Ludivine Semet
Copywriter: Luidgi Di Cristofaro
TV Producer : Daniel Vanderbist
Editing: Stéphane Goffinet (Betterdays Post-Production) Sound Production : Nicolas Vandooren (SonicMusic)
Music: Typh Barrow (The Whispers)
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]