Silver & Copper gebruikt the force voor NRJ

Het is bijna zover: volgende week komt het zevende deel van de Star Wars saga naar onze bioscopen. Radiozender NRJ nodigt alvast 180 luisteraars uit op de eerste voorstelling van The Force Awakens op 16 december in Charleroi. Die zal voorafgegaan worden door een speciale uitzending door NRJ’s radiopresentatoren Olivier en Isa, live vanuit Cinépointcom, waar tal van activiteiten zullen plaatsvinden om de echte fans te plezieren.
Naar aanleiding van het hele gebeuren ontwikkelde reclamebureau Silver & Copper het concept 'Réveil de la Farce' en zorgde het voor een reeks visuals met in de hoofdrollen Olivier Duroy en zijn team in silhouetten van Star Wars figuren. De campagne is op dit moment zichtbaar via boomerang kaarten, bannering, magazines en kranten, de Facebookpagina van Silver & Copper en de website van het Franstalige Nostalgie.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]