Silver & Copper heeft er na zijn overwinning in de wedstrijd om het budget voor Ciné-Télé-Revue geen gras over laten groeien: het bureau pakt al meteen uit met een hoogst originele reclamecampagne. Daarin introduceert het de nieuwe formule van het Franstalige televisieweekblad: Ciné-Télé-Revue heeft zijn programmaschema's vereenvoudigd en verhelderd.
Silver & Copper kruidt zijn campagne voor Ciné-Télé-Revue met een flinke dosis humor, of het nu in de pers, de bioscoop, op de televisie of de radio is. De vier eerste radiospots zijn al te horen op de zenders van de RMB en IP. De twee eerste spots voor televisie en de bioscoop zijn ook al te zien. In print schakelt het bureau behalve - natuurlijk ! - magazines, affiches van het netwerk van AMP in, maar ook declinaties op het digitaal netwerk van JC Decaux bij de MIVB.
Christophe Gilbert tekent voor de drie beelden hierboven.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]