Silver & Copper heeft er na zijn overwinning in de wedstrijd om het budget voor Ciné-Télé-Revue geen gras over laten groeien: het bureau pakt al meteen uit met een hoogst originele reclamecampagne. Daarin introduceert het de nieuwe formule van het Franstalige televisieweekblad: Ciné-Télé-Revue heeft zijn programmaschema's vereenvoudigd en verhelderd.
Silver & Copper kruidt zijn campagne voor Ciné-Télé-Revue met een flinke dosis humor, of het nu in de pers, de bioscoop, op de televisie of de radio is. De vier eerste radiospots zijn al te horen op de zenders van de RMB en IP. De twee eerste spots voor televisie en de bioscoop zijn ook al te zien. In print schakelt het bureau behalve - natuurlijk ! - magazines, affiches van het netwerk van AMP in, maar ook declinaties op het digitaal netwerk van JC Decaux bij de MIVB.
Christophe Gilbert tekent voor de drie beelden hierboven.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]