Na een competitie ging Silver & Copper aan de haal met het communicatiebudget voor de opening van twee nieuwe vestigingen van Medi-Market in Brussel, voor de neus van twee andere bureaus. Het gaat om vestigingen aan De Munt en aan de Naamsepoort. Medicare Market heeft nu 12 winkels in België en drie in Luxemburg. In 2018 komen er nog winkels bij in Vlaanderen.
Naast een tactische spot op de radio en field activation (5 euro korting bij aankoop van 35 euro) is er ook een OOH-campagne om het merk bekender te maken en om de notoriteit te verhogen. De campagne wordt ontplooid via City Play van Clear Channel en Metro Digital en Horizontal van JCDecaux.
Credits
Agency: Silver & Copper
Direction de création: Didier Vanden Brande & Carl Andry
Copy NL: Dirk De Smet
Account Manager: Cleo Hoebeke
Studio Saito: Thomas Prudhomme & Simon Beuzart
Sound Studio: Think n’Talk
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]