Silver & Copper wil tanden niet stuk bijten


Na een competitie ging Silver & Copper aan de haal met het communicatiebudget voor de opening van twee nieuwe vestigingen van Medi-Market in Brussel, voor de neus van twee andere bureaus. Het gaat om vestigingen aan De Munt en aan de Naamsepoort. Medicare Market heeft nu 12 winkels in België en drie in Luxemburg. In 2018 komen er nog winkels bij in Vlaanderen.
Naast een tactische spot op de radio en field activation (5 euro korting bij aankoop van 35 euro) is er ook een OOH-campagne om het merk bekender te maken en om de notoriteit te verhogen. De campagne wordt ontplooid via City Play van Clear Channel en Metro Digital en Horizontal van JCDecaux.

Credits
Agency: Silver & Copper
Direction de création: Didier Vanden Brande & Carl Andry
Copy NL: Dirk De Smet
Account Manager: Cleo Hoebeke
Studio Saito: Thomas Prudhomme & Simon Beuzart
Sound Studio: Think n’Talk

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


