Het team achter de ochtenduitzendingen van de Franstalige radiozender NRJ doen er alles aan om het de luisteraars naar de zin te maken. Zij zijn 'capable' om echt àlles te doen. Vandaar de campagne CAP OU PAS CAP van Silver & Copper voor de zender.
De campagne loopt op dit moment en omvat cinema- en televisiepotjes (onder meer op TF1) en zetten de humor centraal...
Er zijn ook afgeleiden in print en op bussen van de STIB.
En uiteraard kunt u de campagne ook bekijken op de site van Silver & Copper op op de Facebookpagina van het bureau.
Credits
Création agence: Silver & Copper
Direction de création: Didier Vanden Brande & Carl Andry
Création : Jeff Dooms, Luigi Di Cristofaro, Maïté Lhoir et Esther Malice
Account Manager: Cleo Hoebeke
Contact client: Laure Di Francesco (Head of Communication) et Kim Beyns (Brand and Strategy Director)
Photo & Retouches: Antoine Melis
Production: Ouat Production
Director : Maxime Pistorio
DOP : Olivier Vanaschen
Editing : Joël Bocken
Sound Studio: Sonic Music – Nicolas Vandooren
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]