DDB Brussel won een Silver Print en Publishing Lion in de categorie 'Original Print & Publishing: Content including Special or Limited' - en redt daarmee de eer van de sterke Belgische druk- en uitgeverijtraditie. Het bureau haalde de leeuw binnen met Simplified Stories, een campagne voor de Alzheimer Liga. De titel laat al vermoeden waar de campagne over gaat: het gaat om vereenvoudigde versies van bestaande boeken van Borgerhoff & Lamberigts. Die moedigen mensen met beginnende dementie aan om te blijven lezen. Ze vertellen de essentie van een verhaal, met kortere zinnen en makkelijkere woorden. Aangepaste typografie, extra afbeeldingen en korte samenvattingen zorgen voor geheugensteun. Het eerste boek in de reeks was een aangepaste versie van de biografie, Maestro Stromae, over het leven van popster Paul Van Haver aka Stromae.
Een Grand Prix in deze categorie ging naar Y&R New Zealand voor een campagne van Burger King waarin McDonalds wordt voorgesteld eenmalig iets samen te doen...
https://www.youtube.com/watch?v=e01a4-ClcTs
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]