Skechers breidt samenwerking met Lewis uit

skechers

Budgets / News

skechersSkechers breidt de samenwerking met het internationale communicatiebureau Lewis uit naar de volledige Benelux. Lewis gaat na een succesvol eerste campagnejaar in Nederland ook in België werken aan meer zichtbaarheid voor het merk en de modellen van Skechers Benelux.
Lewis focust in 2017 zowel in Nederland als in België op een creatieve invulling van een reviewcampagne en het organiseren van events om de nieuwe modellen van Skechers bij media, bloggers en andere influencers onder de aandacht te brengen. Daarnaast biedt Lewis ondersteuning bij de groei en ambities van Skechers in de Benelux, bijvoorbeeld met de persondersteuning bij openingen van diverse nieuwe winkels. Skechers en Lewis werkten in 2016 al intensief samen aan een geïntegreerde campagne met reviews, events en stunts. Zo maakten lifestyle bloggers kennis met Skechers tijdens een yoga workshop op het dak van het Amsterdamse Volkshotel en werd de hardwerkende bediening van de cafés in Nijmegen van Skechers voorzien tijdens hun ‘alternatieve’ Vierdaagse.
“We maken met Skechers een indrukwekkende groei door in de Benelux. Onze nieuwe modellen worden heel goed ontvangen en ook de openingen van onze eigen winkels zijn een succes,” aldus Maurice van Berkel, general manager bij Skechers Benelux. “We zijn dan ook erg blij dat we onze samenwerking met Lewis hebben uitgebreid naar België zodat we ook in deze markt door kunnen met het verwezenlijken van onze groeipotentie en ambities.”
Skechers, gevestigd in Manhattan Beach, Californië, ontwerpt, ontwikkelt en verkoopt een breed scala van lifestyle schoenen voor mannen, vrouwen en kinderen, evenals Performance-producten voor mannen en vrouwen.