Ski-bi dibby dib: BBDO en Ethias doen een beetje loco
Nu een aantal beperkende maatregelen versoepeld zijn, hebben we allemaal zin om te feesten, mensen te zien, binnenkort (hopelijk) weer op reis te gaan, vrienden uit te nodigen,… En die dingen, die vroeger simpel en gewoontjes waren, voelen nu plots heel speciaal aan. Al die deels herwonnen vrijheden betekenen ook dat we opnieuw bepaalde risico’s gaan nemen. Daarom herinnert Ethias ons eraan dat hun producten die herwonnen vrijheden verzekeren. Wat er ook gebeurt. Vandaar een geïntegreerde campagne waarin de Ethiassiens zich een beetje ‘loco’ gedragen. In affichage gaan ze helemaal los voor het oog van de fotograaf, en in radio zingen ze uit volle borst mee met Scatman John.
Een campagne die niet alleen een glimlach op ons gezicht tovert, maar meteen ook een duidelijke boodschap meegeeft: Opnieuw leuke dingen doen maakt ons allemaal een beetje loco, gelukkig is Ethias daar…
Credits
Advertiser: Ethias
Agency: BBDO Belgium
Client contacts: Vincent Pécasse, Karolien Schoefs, Barbara Antinori, Jelle Vanheers
CCO: Eva De Gendt
Creative Directors: Arnaud Pitz, Sebastien De Valck
Creative team: Gregory Verheyleweghen, Gaetan Gomez Garcia
Copy NL: Sarah Huysmans
Account: Bram De Vidts, Charlotte Rooseleer, Ilse Plas, Lisa Eelen
Strategy: Kim Leunen, Thomas Jossa
Head of production: Patricia Van De Kerckhove
RTV producers: Eva Segers, Loes Fierens
Sound engineer radio: Mathieu Schots, Jeremy Vettorel
Video editor: Annelies Carnoy
Design: Christophe Malotaux
DTP: David Vanderbist, Lut Van Lombeek
Social creative: Justine Ravyts
Production company 3D visuals: Creative Conspiracy