Skinn en cd&v Leuven zijn smoorverliefd

Crea / News

Na een rebranding in 2023 en een intense nationale campagne in 2023 en 2024 voor cd&v nationaal heeft Skinn nu ook de campagne voor cd&v Leuven gelanceerd, voor de lokale verkiezingen van dit najaar. En dat -opnieuw- met senior creatives Paul Popelier en Stijn Gansemans. Voor deze campagne spreken ze samen hun liefde uit voor de stad Leuven met de boodschap "mijn Leuven, mijn lief". 

Met een outdoor beaming stunt projecteerden ze een poëtische liefdesbrief -voor de gelegenheid geschreven door Stef Selfslagh- op vier gekende Leuvense gebouwen. De liefdesboodschap liep tegelijk in verschillende social posts en op de campagnewebsite mijnleuvenmijnlief.be 

"Leuven is de stad waar we enorm veel van houden en net die grote liefde is onze grootste drijfveer om aan politiek te doen. Leuven is de ‘oranje’ draad in ons programma. Wij zien onze stad graag," zegt Thijs Craane, voorzitter cd&v van Leuven.

"Hoe leuk ook om mijn longtime creative companion Stef Selfslagh te kunnen betrekken bij de kick-off van de campagne en samen nog ‘ns voor een opvallende copystunt te gaan," reageert Stijn Gansemans, creative consultant.

De copy is integraal te lezen op mijnleuvenmijnlief.be, de campagne loopt vanaf donderdag 27 juni en zal nog uitgebreid worden in de zomermaanden. To be continued! 

Credits:

Brand cd&v Leuven 

Client Contact Thijs Craane, Dirk Vansina, Katrien Vermijlen 

Agency Skinn branding agency 

Creatives Paul Popelier, Stijn Gansemans 

Guest Copywriter Stef Selfslagh 

Chief Client Officer Isabel Demuynck 

Designer Kris De Vlieghere, Dima Rodionov 

Development Kasper Vandermaesen, Timothy Stevelinck 

Content Strategy Julie Bogaerts 

Social Media Julie Bogaerts 

Outdoor Production BeamInc