Skoda rijdt JWT-garage binnen

Einde suspens: J. Walter Thompson (JWT) is door Skoda gekozen als nieuw creatief bureau. Het automerk lanceerde begin dit jaar een pitch, nadat bekend werd gemaakt dat de samenwerking met Grey zou stoppen.
Op de shortlist prijkten ook de namen van Duval Guillaume, DDB, The Manifest en Stratégies. J. Walter Thompson, sinds vorig jaar geleid door David Grunewald en Xavier Bouillon, zal zich ongetwijfeld mogen storten op het SUV-aanbod van Skoda, dat uit drie modellen zal bestaan.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]