Slager en kok prijzen Duroc d’Olives

Duroc

Crea / News

DurocRasecht varkensvlees. Dat is de nieuwe baseline waarmee Duroc d’Olives voortaan uitpakt. Het merk lanceert deze slogan met een radiocampagne die deze week te horen is op Radio 2 en StuBru. De boodschap is simpel en duidelijk: hoe beter het varkensras, hoe beter het vlees. Dat krijg je te horen van Stijn, de slager, en Koen, de kok. Zij zijn in de wolken over de kotelet, het gebraad en de worst van Duroc d’Olives. De adverteerder deed een beroep op de strategische aanpak van Brand Senses, dat Wim Demyttenaere (Wimpuls) inschakelde voor de nieuwe slogan en het radio-concept.

Credits

advertiser                       Duroc d’Olives (www.durocdolives.be)

contact advertiser         Filip Van Laere

agency                             Brand Senses

contact agency              Maaike Van Coppernolle

copywriter                     Wim Demyttenaere (www.wimpuls.be)

studio                              La Vita e Media

campagne                       maandag 24/10 – zondag 30/10

zenders                            Radio 2 + Studio Brussel