Slager en kok prijzen Duroc d’Olives

Rasecht varkensvlees. Dat is de nieuwe baseline waarmee Duroc d’Olives voortaan uitpakt. Het merk lanceert deze slogan met een radiocampagne die deze week te horen is op Radio 2 en StuBru. De boodschap is simpel en duidelijk: hoe beter het varkensras, hoe beter het vlees. Dat krijg je te horen van Stijn, de slager, en Koen, de kok. Zij zijn in de wolken over de kotelet, het gebraad en de worst van Duroc d’Olives. De adverteerder deed een beroep op de strategische aanpak van Brand Senses, dat Wim Demyttenaere (Wimpuls) inschakelde voor de nieuwe slogan en het radio-concept.
Credits
advertiser Duroc d’Olives (www.durocdolives.be)
contact advertiser Filip Van Laere
agency Brand Senses
contact agency Maaike Van Coppernolle
copywriter Wim Demyttenaere (www.wimpuls.be)
studio La Vita e Media
campagne maandag 24/10 – zondag 30/10
zenders Radio 2 + Studio Brussel
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]