Rasecht varkensvlees. Dat is de nieuwe baseline waarmee Duroc d’Olives voortaan uitpakt. Het merk lanceert deze slogan met een radiocampagne die deze week te horen is op Radio 2 en StuBru. De boodschap is simpel en duidelijk: hoe beter het varkensras, hoe beter het vlees. Dat krijg je te horen van Stijn, de slager, en Koen, de kok. Zij zijn in de wolken over de kotelet, het gebraad en de worst van Duroc d’Olives. De adverteerder deed een beroep op de strategische aanpak van Brand Senses, dat Wim Demyttenaere (Wimpuls) inschakelde voor de nieuwe slogan en het radio-concept.
Credits
advertiser Duroc d’Olives (www.durocdolives.be)
contact advertiser Filip Van Laere
agency Brand Senses
contact agency Maaike Van Coppernolle
copywriter Wim Demyttenaere (www.wimpuls.be)
studio La Vita e Media
campagne maandag 24/10 – zondag 30/10
zenders Radio 2 + Studio Brussel
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]