Sleepworld ligt niet te slapen

Dat het goed gaat met Sleepworld blijkt uit het feit dat slaapmerk maar liefst vier nieuwe winkels opende in november en december. Om die winkelopeningen extra te promoten bedacht Wondergarden een bijpassende radiocampagne die letterlijk en figuurlijk met veel vuurwerk en toeters en bellen te horen is op Qmusic, Joe en StuBru.
Wondergarden is verantwoordelijk voor creatie, mediaplanning en mediaboeking. Daarnaast loopt ook nog een tweede campagne die de kerstaankopen dient te promoten.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]