Sleepworld ligt niet te slapen
Dat het goed gaat met Sleepworld blijkt uit het feit dat slaapmerk maar liefst vier nieuwe winkels opende in november en december. Om die winkelopeningen extra te promoten bedacht Wondergarden een bijpassende radiocampagne die letterlijk en figuurlijk met veel vuurwerk en toeters en bellen te horen is op Qmusic, Joe en StuBru.
Wondergarden is verantwoordelijk voor creatie, mediaplanning en mediaboeking. Daarnaast loopt ook nog een tweede campagne die de kerstaankopen dient te promoten.
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]