Telenet wil het voortouw nemen op de telecommarkt en lanceert #TelenetGo. Geen nieuw product of zomaar een reclamespot, wel een doorlopend programma om meer - en soms wat minder - uit je technologie te halen. Smartphones, tablets, laptops, smart watches, … Schermen zijn niet meer weg te denken uit ons leven. We kunnen er dan ook geweldige dingen mee, maar we kunnen er ook nog slimmer mee omgaan.Dit is het vertrekpunt van de film waarmee de campagne gelanceerd wordt. Een eerlijke observatie van de relatie die we allemaal hebben met onze schermen. Kan het soms niet nog beter? Maar ook, een beetje minder? “Het lanceren van #TelenetGo gaat ook deels over verantwoordelijkheid nemen,” aldus Nathalie Rahbani, Director Brand, Media & Communications. “Vanuit een commercieel oogpunt wil je natuurlijk dat je klanten alles uit hun producten kunnen halen, maar we hebben ook de taak om samen op zoek te gaan naar hoe we intelligent omgaan met technologie.”
Daarom is #TelenetGo niet gewoon een campagne maar een continu evoluerend aanbod. Zo komen er al op korte termijn masterclasses, smart Talks in de TV-theek en apps met inventieve oplossingen voor phubbing, sextortion of cyberpesten. Zo lanceert Telenet in samenwerking met Wunderman alvast Phub’d, een app die je confronteert als je tijdens een gesprek met iemand op je smartphone zit te tokkelen. Jan Macken, Creatief directeur TBWA: “Onze klanten helpen meer uit onze producten en diensten te halen doen we al jaren samen met Telenet. De huidige evolutie naar ‘beter’ en soms zelfs een beetje minder maakt een sterk emotioneel verhaal mogelijk. Een liefdesverklaring aan onze schermen, die de dagelijkse realiteit van onze klanten weerspiegelt.”
Kranten en magazines in een digitaal tijdperk
Media / News
In een steeds meer versnipperd medialandschap maken kranten en tijdschriften onvermijdelijk een evolutie […]
READ MOREKinepolis zet sterk derde kwartaal neer
Media / News / Sub
Na een eerste jaarhelft waarbij het filmaanbod nog een belangrijke impact ondervond van […]
READ MOREOver de grenzen heen: zo kiezen televisiezenders programma’s uit het buitenland
Media / News
Goed nieuws voor wie deze zomer heeft lopen zeuren dat “er toch niets […]
READ MORE