Slow down and eat well met Turtle en Quatre Mains

Design / News

Turtle is een merk dat mensen bewuster wil maken van wat we eten en op welke manier ons voedsel geproduceerd wordt. Door een assortiment van heerlijk en organisch geteelde havermout en ontbijtgranen aan te bieden, zorgt Turtle voor een gezond en 100% natuurlijk alternatiefvoor de bewustere consument. Stilaan is Turtle een gevestigde waarde aan het worden binnen de natuurvoeding. Dankzij hun groeiend succes werd het voor hen tijd om een volgende stap te zetten. Met een verpakkingsdesign die vandaag dynamiek en diepte mist, willen ze dankzij een restyling, morgen een grotere emotionele connectie creëren met de consument.

Quatre Mains gaf elke verpakking een modernere look door het integreren van een speelse paper cut-out geïnspireerde visual. Op deze manier verrijkten ze de merkidentiteit, integreerden ze meer storytelling en een decoratieve charme. Van carrot cake tot goji&chia, rozijnen met lijnzaad of zelfs eenvoudige chocolade ontbijtgranen, elk product van de Turtle-familie kreeg, op basis van zijn ingrediënten, een uniek kleurenpallet en een eigen inspirerende identiteit.

De hand-cut look illustraties, in combinatie met smaakvolle ingrediënten en product fotografie, vormen samen een harmonieus resultaat die de verpakkingen van Turtle en positionering naar een hoger niveau tillen.