Mydibel, een Belgische industriële aardappelverwerker en exporteur naar meer dan 120 landen, lanceert zijn nieuwe meertalige website. Een strategische transformatie toevertrouwd aan Vanksen.
De website, nu beschikbaar in het Engels, Spaans, Frans en Nederlands, biedt voortaan een een soepelere en intuïtieve gebruikerservaring, waardoor internationale en potentiële klanten de producten en diensten van het bedrijf op een efficiëntere en toegankelijkere manier kunnen ervaren.
Voor Vanksen is dit opnieuw een succesvolle samenwerking met een wereldwijde industriële B2B-speler. “We voelen een grote behoefte aan digitale ondersteuning van merken in hun internationaliseringsproces, en dan voornamelijk in de B2B-sector. Onze ervaring op dit gebied stelt ons in staat om zeer snel de behoeften van onze klanten te identificeren en hen de beste ondersteuning de bieden,” klinkt het binnen het bureau.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]