Smeets springt naar jeneverrevival

Jenever is één van de oudste gedistileerde dranken in Europa en kent, een voornamelijk door Belgen geschreven, rijke geschiedenis. Toch gaan wereldwijd de volumes al enkele jaren achteruit. Hierdoor dreigt het cultureel erfgoed met zo’n 400 Belgische jenevermerken verloren te gaan. Samen met jenevermarktleider Bruggeman wil het Hasseltse bureau Onoff hier verandering in brengen. Met het premiummerk Smeets wordt een heuse jeneverrevival gestart en dit onder de campagne Extra Smeets Extra smaak. En daar hoort ook een leuke spot bij.
'De Sprong' is van de hand van Chingiz Karibekov (24) en Anthony Nti (24). Recent won Nti`s kortfilm “Kwaku” nog zeven internationale filmprijzen en won “BOI” op het Internationale filmfestival van Gent de jury- en publieksprijs. Voor de campagnespot voor Smeets liet het duo zich inspireren door het levensverhaal van de 39-jarige Edward. Ze gebruiken de herbronning en zoektocht van Edward als metafoor voor de revival van Smeets-jenever. Jezelf heruitvinden, zonder jezelf te veranderen. Iets extra toevoegen en zo meer smaak ontdekken, daar gaat het over.
https://www.youtube.com/watch?v=r3IKbD2hODw
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]