Social media agency So Buzzy zette het nieuwe jaar goed in met de komst van Verena Celis en een promotie voor Tamara Coose en Julie Fluyt. Een mooie start van een veelbelovend en busy 2024.
Op maandag 8 januari startte Verena Celis als digital advertising expert bij So Buzzy. Haar ervaring als marketing- en social media manager bij Gamegear zorgt ervoor dat ze het advertising landschap kent als haar broekzak en vertrouwd is met het uitwerken van advertentiecampagnes van a tot z. En dat laatste doet ze dus sinds kort bij So Buzzy, voor klanten zoals SOS Kinderdorpen, Carrefour Belgium en KBC Brussels.
Op 1 januari vierde Tamara Coose naast het nieuwe jaar ook haar promotie tot digital media strategist. In haar nieuwe functie tekent Coose de strategische krijtlijnen uit om zo de vooropgestelde objectieven van de So Buzzy-klanten te bereiken en te challengen. Een job waar haar uitgebreide paidadvertisingkennis ongetwijfeld van pas komt. De nieuwe stratege startte alvast vol vertrouwen aan haar nieuwe avontuur binnen het social media agency.
Naast Tamara Coose, ging ook Julie Fluyt 2024 in met een nieuwe functie als social media lead. Met die promotie neemt Fluyt een leidinggevende en coachende rol op binnen het organic team, dat onder meer instaat voor creatieve conceptcreatie, copywriting, design en socialmediamanagement. “Onze gedrevenheid en flexibiliteit maken ons als team heel sterk. We vullen elkaar aan op heel wat vlakken, waardoor we breed inzetbaar zijn. In 2024 blijven we streven naar een optimale klantensamenwerking om zo nog meer die extra mile te gaan voor hen,” aldus Julie Fluyt.