Sinds begin deze maand is Julie Boone aan de slag als social media expert bij Kompagnon. Als social influencer kent ze de do & don’ts op sociale media-kanalen als haar broekzak en is ze op de hoogte van de nieuwste apps en hun potentieel voor bedrijven. Vicky Praet, medezaakvoerder van Kompagnon, legt uit waarom ze voor een social influencer inhouse kozen: “Wij zijn dagelijks bezig met strategische communicatie voor grote en kleine bedrijven, ook op sociale media. De kanalen en hun aanwezige doelgroepen bewegen echter zo snel dat het amper bij te houden is. Iemand als Julie ademt sociale media en kan ook dedicated bezig zijn met onze klanten op al deze kanalen verder te helpen.”
Yana Poelman, vennoot, benadrukt nog het belang van influencers in de toekomst: “We zien bij onze partners in de UK dat de impact van social influencers voor bedrijven en prodcuten enorm is. België komt altijd iets later, maar wij zijn er alvast klaar voor.”
Yana Poelman, vennoot, benadrukt nog het belang van influencers in de toekomst: “We zien bij onze partners in de UK dat de impact van social influencers voor bedrijven en prodcuten enorm is. België komt altijd iets later, maar wij zijn er alvast klaar voor.”