Op donderdag 24 september lanceerde Ogilvy Social.Lab de Social.Lab Academy voor het eerst virtueel. De sessie ging over het toenemende belang van betaalde sociale media in de politieke en institutionele wereld. Hoe de impact van sociale media kan worden gemaximaliseerd om een sterkere band met het doelpubliek te creëren, kwam ook aan bod.
Dit eerste live-evenement was een groot succes. Meer dan 700 mensen schreven zich in en luisterden online naar experten en genodigden: Laure VanHauwaert (WPP), Karolina Wozniak (Europees Parlement), Karel Platteau (Facebook), Agustin Prats (Ogilvy Social.Lab) en François Faggianelli (Ogilvy Social.Lab). Het doel van de sessie was de huidige uitdagingen en de te volgen regels bij de ontwikkeling van politieke en institutionele socialemediacampagnes aan bod te laten komen. Met 89% van de Europese bevolking - komende uit 27 lidstaten - actief op sociale media en een gemiddelde tijdsbesteding van 2 tot 3 uur per dag, is het voor de politieke en institutionele wereld hoog tijd om aandacht aan het fenomeen te besteden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]