Na het succes van de digitale campagne met Snoop Dogg een jaar geleden start SodaStream in België een vervolg op televisie. De nieuwe tv-commercial is een afgeleide van de opmerkelijke campagne en is te zien in Noord en Zuid. In de nieuwe 15-secondenspot zien we Snoop Dogg samen met zijn bevriende zeeschildpad en legt hij – in Snoop Dogg-stijl – uit waarom hij zo graag SodaStream gebruikt. De campagne benadrukt het milieuvriendelijke aspect van SodaStream, namelijk dat er duizenden plastic wegwerpflessen worden bespaard dankzij één herbruikbare SodaStream-fles om bruiswater te maken.
De Snoop Dogg-spot 2.0 is te zien vanaf 13 september op VTM, VTM 2, Play4, Play5, RTL TVI, La Une en Tipik.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]