Ter gelegenheid van Internationale Vrouwendag op 8 maart lanceert SodaStream een speciale herbruikbare fles met beperkte oplage ‘SHE’. De exclusieve fles is alleen verkrijgbaar via een actie op Instagram en Facebook.
SodaStream nodigt vrouwen uit om verhalen te vertellen over andere vrouwen die hen inspireren. En om deze verhalen op Instagram en Facebook te delen met de hashtags #she en #sodastream en hun heldinnen erin te taggen. Duizend van deze verhalen zullen worden geselecteerd, en die vrouwen zullen de limited edition ‘SHE’-fles aangeboden krijgen. Om zelf te houden of om door te geven aan hun ‘she’. Het idee achter de campagne is om elke vrouw te laten weten dat zij een verandering in de wereld kan teweegbrengen. De limited edition-fles is verpakt in stijlvolle, merkloze ‘SHE’-verpakking, die bij het openen verhalen onthult van iconische vrouwen die onze wereld hebben beïnvloed. De herbruikbare fles bevat de boodschap ‘She changed the world, now it’s my turn’ (‘Ze heeft de wereld veranderd, nu ben ik aan de beurt’) en roept vrouwen op om milieupositieve veranderingen te doen en over te schakelen op herbruikbare producten.
“Bij SodaStream zijn we er trots op dat we vrouwen van alle achtergronden kunnen ondersteunen. In ons bedrijf hebben we vrouwen uit veel verschillende gemeenschappen in dienst en hebben ze gelijke kansen om een carrière uit te bouwen met respect voor hun normen en waarden. Op Internationale Vrouwendag delen we onze overtuiging dat elke vrouw voor verandering kan zorgen in deze wereld,” aldus Lianne Pol, HR manager Benelux.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]