SodaStream weigert Shame or Glory offline te halen

De International Bottled Water Association (IBWA) heeft bij SodaStream geëist dat de Shame or Glory-campagne, die nog maar net gelanceerd werd, offline wordt gehaald. Daarin promoot SodaStream het gebruik van fris en gezond kraantjeswater om bruiswater mee te maken en zo het gebruik van plastic flessen te stoppen.
De IBWA claimt nu dat gebotteld water gezonder en veiliger is dan kraantjeswater. SodaStream houdt echter voet bij stuk en haalt de campagne niet offline. Het bruiswatermerk blijft erbij dat de consument het milieu enorm belast door verpakt water in de supermarkt te kopen. « We laten ons niet stoppen door de bedreigingen van het IBWA en wij blijven ons inzetten voor het redden van de planeet, » zegt Daniel Birnbaum, CEO van SodaStream. The Mountain en Septa Unella uit Game of Thrones blijven dus te zien in de Shame or Glory campagne van SodaStream.
https://www.youtube.com/watch?v=S_EuNmQOpbw
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]