SodaStream wil Mei Plasticvrij
SodaStream is officiële sponsor van de tweede editie van de sensibiliseringsactie Mei Plasticvrij. Met het partnership wil SodaStream de organisatie helpen om zoveel mogelijk Belgen in mei te overtuigen om bewuster te consumeren en het verbruik van wegwerpplastic terug te dringen.
“Mei Plasticvrij is een positieve campagne, waarbij we consumenten tips geven over hoe ze plasticvrijer kunnen leven,” zegt Ineke Van Nieuwenhove van Mei Plasticvrij. “Dit doen we onder meer door hen te wijzen op duurzame alternatieven voor wegwerpplastic, zonder in te boeten aan comfort of gebruiksgemak. SodaStream past helemaal in deze boodschap. Aangezien de strijd voor een wereld zonder wegwerpplastic ook voor hen prioriteit is, kunnen we ons helemaal vinden in een samenwerking. Een partner met dezelfde visie is namelijk voor ons van groot belang.”
Naast de actieve steun aan Mei Plasticvrij zal SodaStream komende maand nog op andere evenementen zichtbaar aanwezig zijn om het probleem van wegwerpplastic op de kaart te zetten, zoals Run for the Climate (Hasselt, 11 mei), Walk for the Climate (Hasselt, 12 mei) en 20km door Brussel (19 mei). De bewustwordingsactie van SodaStream bij Run for the Climate en Walk for the Climate gebeurt in samenwerking met Mei Plasticvrij en De Watergroep.
Tips nodig om minder wegwerpplastic te gebruiken? Ga naar Meiplasticvrij.be.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]