
Ter gelegenheid van de volledige omschakeling van de papieren maaltijdcheques naar de 100% elektronische versie lanceert Gicom in september voor Sodexo een digitaal en interactief versie van het magazine Sodexo4You. De bestaande papieren versie wordt aangevuld met een digitale variant met nog steeds de focus op dagelijkse levenskwaliteit. Het digitale magazine Sodexo4You zal de content op het digitaal platform www.sodexo4you.be verrijken en zal de adverteerder contextuele en innovatieve mogelijkheden aanbieden. De potentiële doelgroep bestaat uit meer dan één miljoen mensen die van extra-legale voordelen genieten en daarom van een directe koopkracht gebruik kunnen maken. De digitale versie van het magazine zal tijdens de lanceringsfase tweemaal per maand verschijnen. Daarnaast wordt het medium sterk gepromoot op de website sodexo4you.be, waar de gebruikers van de Sodexo Card geregeld hun saldo raadplegen. Bijkomend worden er ook nog nieuwsbrieven verstuurd om de klantenrelatie te versterken.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]