Sodexo lanceert interactief magazine


Ter gelegenheid van de volledige omschakeling van de papieren maaltijdcheques naar de 100% elektronische versie lanceert Gicom in september voor Sodexo een digitaal en interactief versie van het magazine Sodexo4You. De bestaande papieren versie wordt aangevuld met een digitale variant met nog steeds de focus op dagelijkse levenskwaliteit. Het digitale magazine Sodexo4You zal de content op het digitaal platform www.sodexo4you.be verrijken en zal de adverteerder contextuele en innovatieve mogelijkheden aanbieden. De potentiële doelgroep bestaat uit meer dan één miljoen mensen die van extra-legale voordelen genieten en daarom van een directe koopkracht gebruik kunnen maken. De digitale versie van het magazine zal tijdens de lanceringsfase tweemaal per maand verschijnen. Daarnaast wordt het medium sterk gepromoot op de website sodexo4you.be, waar de gebruikers van de Sodexo Card geregeld hun saldo raadplegen. Bijkomend worden er ook nog nieuwsbrieven verstuurd om de klantenrelatie te versterken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]