Sofie Rutgeerts versterkt het CIM

Sofie Rutgeerts gaat vanaf 7 september aan de slag bij het CIM. Zij zal er de TV- en Internet-studies leiden. Sofie Rutgeerts brengt 13 jaar research ervaring mee én inzicht in de dagelijkse realiteit van tv en online advertising trading, opgedaan bij SBS en Medialaan (nu DPOG Media). Als lid van de Cross Media Technische Commissie en het Cross Media Strategische Comité is het CIM haar bovendien meer dan voldoende bekend om er meteen in te kunnen vliegen.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]