Sofie Rutgeerts versterkt het CIM

Sofie Rutgeerts gaat vanaf 7 september aan de slag bij het CIM. Zij zal er de TV- en Internet-studies leiden. Sofie Rutgeerts brengt 13 jaar research ervaring mee én inzicht in de dagelijkse realiteit van tv en online advertising trading, opgedaan bij SBS en Medialaan (nu DPOG Media). Als lid van de Cross Media Technische Commissie en het Cross Media Strategische Comité is het CIM haar bovendien meer dan voldoende bekend om er meteen in te kunnen vliegen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]