Solutions wordt de vijfde pijler van de Serviceplan Group

Communication / News

SP Solutions visual

Naast de vier merken Serviceplan, Plan.Net, Mediaplus en Mediascale, richt de Serviceplan Group als vijfde pijler Serviceplan Solutions op. Het agentschap bestond al sinds 2012 en krijgt nu de naam Solutions. De flexibele, transcreatieve implementatie van communicatiemiddelen blijft deel uitmaken van de portfolio van Solutions, naast cloud based tools voor intern gebruik en het efficiëntie verhogende product 'Intelligent Marketing Services'. De claim van het Solutions merk is 'reducing complexity'.

Met zo'n 200 werknemers en vestigingen in Amsterdam, Brussel, Dusseldorf, Frankfurt, Milaan, Moskou, Parijs en Zurich focust het agentschap - dat tot op heden naast de Serviceplan Group bestond - op de internationalisering van merkcommunicatie, centraal merkmanagement, intelligente marketingdiensten, marketingautomatisatie, marketingprocesconsulting, mediaproductie, trademarketing en tot slot Marketing Cloud Solutions.

« Consumenten verwachten steeds persoonlijkere communicatie, met content die relevant is voor hen als individu », vertelt Peter Vande Graveele, CEO van Serviceplan Benelux. « Ze verwachten ook dat deze communicatie constant aanwezig is, parallel doorheen diverse media, vertaald in meerdere talen, aangepast aan talrijke culturen en beschikbaar op specifieke tijdstippen. Met het Solutions merk reageren we precies op deze uitdagingen: we realiseren communicatie in real time. »

Solutions mag in de Benelux intussen onder meer L'Oréal, ICI PARIS XL en FCA Group tot haar klantenportefeuille rekenen.