Sonhouse versterkt sonic branding poot

News / People

Steven Barbé, sinds 2014 actief in de wereld van geluidsidentiteiten voor merken, wordt head of sonic branding bij Sonhouse.

“Steven en ik hebben er samen al vele projecten op zitten, nationaal en internationaal, voor agentschappen en merken uit verschillende sectoren,” vertelt Cedric Engels, co-founder en CEO van Sonhouse. “We voelen dat de tijd rijp is om extra focus en expertise te geven aan sonic branding.”

Steven Barbé vult aan: “audio is al jaren bezig aan een heropleving. Bureaus en merken zien audio dan ook als een sterke bouwsteen en brand asset in de communicatie, zowel strategisch als creatief en zelf innovatief. Denk bijvoorbeeld aan voice-gestuurde toepassingen. We bouwen ook steeds verder aan onze erkende sonic branding aanpak en workshop, als lid van de wereldwijde Audio Branding Academy. Kortom: Sonic Branding 2.0.”

Recente wapenfeiten van Sonhouse zijn de sonic branding voor Recupel (in samenwerking met Mortierbrigade), Ablo, Argenta (in samenwerking met LDV) en een concept voor Eleven Sports/Pro League.