Sonova kiest voor Initiative

Een jaar geleden heeft de Zwitserse groep Sonova (eigenaar van onder andere Lapperre) de winkelketen AudioNova overgenomen, om zo een van de grootste Europese spelers te worden in hoorapparaten. De overname ging gepaard met een media pitch, die Initiative (bureau van AudioNova), Carat (bureau van Lapperre) en PHD lijnrecht tegenover elkaar plaatste. De pitch werd geleid door de marketing teams van de twee bedrijven en gecoördineerd door Anne Abbeel. Deze nieuwe alliantie heeft er uiteindelijk voor gekozen om het avontuur verder te zetten met Initiative, dat de twee merken zal begeleiden in hun strategieën, planning en media investeringen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


