Sonova kiest voor Initiative

Een jaar geleden heeft de Zwitserse groep Sonova (eigenaar van onder andere Lapperre) de winkelketen AudioNova overgenomen, om zo een van de grootste Europese spelers te worden in hoorapparaten. De overname ging gepaard met een media pitch, die Initiative (bureau van AudioNova), Carat (bureau van Lapperre) en PHD lijnrecht tegenover elkaar plaatste. De pitch werd geleid door de marketing teams van de twee bedrijven en gecoördineerd door Anne Abbeel. Deze nieuwe alliantie heeft er uiteindelijk voor gekozen om het avontuur verder te zetten met Initiative, dat de twee merken zal begeleiden in hun strategieën, planning en media investeringen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]