Sonova kiest voor Initiative

Een jaar geleden heeft de Zwitserse groep Sonova (eigenaar van onder andere Lapperre) de winkelketen AudioNova overgenomen, om zo een van de grootste Europese spelers te worden in hoorapparaten. De overname ging gepaard met een media pitch, die Initiative (bureau van AudioNova), Carat (bureau van Lapperre) en PHD lijnrecht tegenover elkaar plaatste. De pitch werd geleid door de marketing teams van de twee bedrijven en gecoördineerd door Anne Abbeel. Deze nieuwe alliantie heeft er uiteindelijk voor gekozen om het avontuur verder te zetten met Initiative, dat de twee merken zal begeleiden in hun strategieën, planning en media investeringen.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]