Sophie Docx start als chef Marketing & Partnerships bij Charlie Magazine. Zij werkte voorheen als marketing communications manager bij Samsung en als marketingmanager bij PlayStation. Ze blijft ook nog aan boord bij BD myShopi als marketing consultant.
De aanwerving van Sophie Docx sluit aan bij de algemene groei van Charlie Magazine. Als online- en printmagazine heeft Charlie de afgelopen drie jaar haar lezerspubliek en abonneebestand sterk weten uitbreiden. Met de hulp van Sophie Docx willen ze hun positie als steeds relevantere stem in het Vlaamse medialandschap versterken met de juiste partnerschappen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]