Sophie Docx zoekt partners voor Charlie

Sophie Docx start als chef Marketing & Partnerships bij Charlie Magazine. Zij werkte voorheen als marketing communications manager bij Samsung en als marketingmanager bij PlayStation. Ze blijft ook nog aan boord bij BD myShopi als marketing consultant.
De aanwerving van Sophie Docx sluit aan bij de algemene groei van Charlie Magazine. Als online- en printmagazine heeft Charlie de afgelopen drie jaar haar lezerspubliek en abonneebestand sterk weten uitbreiden. Met de hulp van Sophie Docx willen ze hun positie als steeds relevantere stem in het Vlaamse medialandschap versterken met de juiste partnerschappen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]