Vanaf oktober zal Sophie Docx als marketing manager aan het hoofd staan van het marketing team van BD myShopi. Ze zal er enerzijds de nadruk leggen op het bestendigen van de papieren folder in de marketing mix en anderzijds zal ze zich er toeleggen op de verdere uitwerking van de digitale en creatieve marketingoplossingen van het bedrijf, zoals Post-Its en deurhangers.
Met de aanwerving brengt het promo- en shoppingplatform heel wat ervaring binnen op vlak van marketing, communicatie en onderzoek. Docx werkte namelijk eerder al bij het Belgische marktonderzoeksbureau TNS Dimarso en daarna ook bij Sony Computer Entertainment Benelux, waar ze werkte als brand manager voor PlayStation en als marketing manager software & trade. Nadien stapte ze over naar Samsung Electronics om er marketing communication manager te worden. « BD myShopi heeft als omni-channel activatieplatform nog tal van expansiemogelijkheden. Ook met ons promoplatform myShopi – nummer 1 in België voor inspiratie en activatie van consumenten – willen we zowel nationaal als internationaal blijven groeien. De komst van Sophie kadert in deze sterke drang voorwaarts die zowel B2B als B2C tot uiting komt », vertelt Tim De Witte, cco van BD myShopi.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]