Afgelopen weekend, en eigenlijk heel de zomer, staat Brussels Airport voor één van de drukste momenten van het jaar. Met heel wat kinderen en gezinnen die op reis gaan, zal dat ook gepaard gaan met wachten. In samenwerking met partner Brussels Airport bedacht SOS Kinderdorpen iets voor families met kinderen.
SOS Kinderdorpen tovert namelijk een wachtmoment om in een familie-moment. Hoe? Een 42m² grote vloersticker met doolhof op waar je enerzijds de weg naar het midden moet zoeken, en tegelijkertijd het spel ‘ik ga op reis en ik neem mee’ speelt. Het concept werd bedacht in samenwerking met Bonka Circus. De uitvoering was in handen van BBC, in samenwerking met JCDecaux.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]