SOS Kinderdorpen entertaint op Brussels Airport

Afgelopen weekend, en eigenlijk heel de zomer, staat Brussels Airport voor één van de drukste momenten van het jaar. Met heel wat kinderen en gezinnen die op reis gaan, zal dat ook gepaard gaan met wachten. In samenwerking met partner Brussels Airport bedacht SOS Kinderdorpen iets voor families met kinderen.
SOS Kinderdorpen tovert namelijk een wachtmoment om in een familie-moment. Hoe? Een 42m² grote vloersticker met doolhof op waar je enerzijds de weg naar het midden moet zoeken, en tegelijkertijd het spel ‘ik ga op reis en ik neem mee’ speelt. Het concept werd bedacht in samenwerking met Bonka Circus. De uitvoering was in handen van BBC, in samenwerking met JCDecaux.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]