Afgelopen weekend, en eigenlijk heel de zomer, staat Brussels Airport voor één van de drukste momenten van het jaar. Met heel wat kinderen en gezinnen die op reis gaan, zal dat ook gepaard gaan met wachten. In samenwerking met partner Brussels Airport bedacht SOS Kinderdorpen iets voor families met kinderen.
SOS Kinderdorpen tovert namelijk een wachtmoment om in een familie-moment. Hoe? Een 42m² grote vloersticker met doolhof op waar je enerzijds de weg naar het midden moet zoeken, en tegelijkertijd het spel ‘ik ga op reis en ik neem mee’ speelt. Het concept werd bedacht in samenwerking met Bonka Circus. De uitvoering was in handen van BBC, in samenwerking met JCDecaux.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]