SOS Kinderdorpen stelt Kus&Knuffel-zones in de scholen voor onder het motto 'zonder liefde kan een kind niet groeien'. De organisatie heeft het idee zelf bedacht. Kleuterschool Trip Trap in Schepdaal is de eerste school die zo'n zone heeft. De komende weken wordt het concept gepresenteerd aan de netwerken van kleuter- en lagere scholen. In een voorbereidend gesprek met mensen uit het onderwijs bleken ook scholen vragende partij te zijn naar een duidelijk afgebakende zone waar ouders afscheid kunnen nemen van hun kinderen.
SOS Kinderdorpen zet zich al meer dan 65 jaar in voor kinderen die er alleen voor staan of hun ouders dreigen te verliezen. Haar aanpak bestaat erin om deze kinderen te helpen opgroeien in een kleinschalige, familiale omgeving. Ze is actief in 134 landen en beheert vier projecten in België. Bent u nieuwsgierig naar haar basisvisie? Via deze link komt u meer te weten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]