Spa en darwin, het verfrissende duo

Crea / News

Spa DuoVoor de lancering van het nieuwe gamma niet-bruisende limonades van Spa creëerde darwin een frisse en impactvolle campagne. « Spa wil zich in het limonadesegment differentiëren door de natuurlijkheid van de producten, » vertelt Séverine Du Champs, group brand manager Spa. « Na de vernieuwing van de bruisende limonades in 2016, lanceren we nu een niet-bruisende limonade. Met verrassende smaakcombinaties, zoals watermeloen en aardbei, limoen en gember of appel en dalandan. Ze zijn bovendien laag in calorieën, wat voor de consument vandaag essentieel is. »

« Voor darwin startte de zoektocht naar een delicaat evenwicht, » zegt Mateusz Mroszcsak, executive creative director. « De smaaksensatie van originele duo’s impactvol visualiseren, en toch ook het niet-bruisende en natuurlijke karakter benadrukken. We legden de focus op de ingrediënten, en geven in één beeld het resultaat van een ontmoeting van die verrassende duo’s weer. »

Voor de televisiespot deed darwin een beroep op MIB en Food Film, die met de Phantom camera als geen ander appetite appeal weten te genereren. De printbeelden zijn het werk van fotograaf Marcel Christ. Naast affichage en tv is er ook een uitgebreid digitaal en social luik voorzien. De campagne is vanaf eind juni on air en in het straatbeeld.

Credits:
Client: Spadel
Agency: darwin
Creatives: James Gambrill - Lennie De Troyer - Stephen Walckiers - Pieter de Lange - Karen Fonteyne - Thomas De Boeck - Véronique Vier
ECD: Mateusz Mroszczak
Strategy: Jef Raeman
AV Producer: Anna Vanheukelom
Account: Hannelore Van Cauwenberghe - Chloé de Hoffmann - Annemie Willems -  Sandra Hemblon
Photography: Marcel Christ
Production: Made in Brussels + Food Film
Directors: Michael Roulier en Philippe Lhomme
Sound Design: Gregory Caron