Spa Fruit krijgt caloriearm broertje

Spa wil de nadruk leggen op het welzijn van de consument en biedt daarom nu ook een caloriearme versie aan van zijn Spa Fruit-assortiment. Daarmee biedt Spadel een antwoord op de toenemende vraag van de consument naar een gezondere en evenwichtigere levensstijl. Uit een studie van het Belgische bedrijf blijkt immers dat 27% van de respondenten bijzondere aandacht besteedt aan de samenstelling van hun voeding. Met het nieuwe recept gemaakt van 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong, reduceert Spadel het aantal calorieën in de inhoud van de fles tot 10 kcal, vergeleken met de 28 kcal in het oorspronkelijke recept.
De nieuwe natuurlijke en caloriearme versie van Spadel biedt de mogelijkheid om samen de Internationale Dag van de Wellness te vieren op zaterdag 9 juni. Een perfecte gelegenheid om jezelf goed te verzorgen tijdens deze prachtige dagen terwijl je geniet van een sprankelende en verfrissende limonade. De nieuwe Spa-flessen zijn verkrijgbaar in zeven fruitige smaken en drie verschillende formaten: in flessen van 1,25 l en 50 cl en in blikjes van 33 cl.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]