Spa viert Halloween zonder ‘scary ingredients’

Halloween. Een evenement dat we automatisch linken aan angst en horror. Ideaal moment dus om het ook eens te hebben over de ‘horror’ die we - vaak - onbewust in ons lichaam stoppen. Sommige frisdranken bevatten namelijk nogal wat – om in de halloweensfeer te blijven – ‘scary ingredients’: kunstmatige kleurstoffen, zoetstoffen en andere chemische additieven. Ingrediënten die consumenten niet echt kennen en/of herkennen. Nochtans kunnen die ingrediënten mogelijks een negatieve invloed hebben op hun gezondheid. En dat is toch wel een beetje scary, niet? Daarom bracht Spa Fruit voor deze alloweenperiode deze ‘scary ingredients’ tot leven via twee unieke audiostories op Spotify en radio. Een unieke manier om de luisteraar bewust te maken en onder te dompelen in de ‘horror’ die we in ons lichaam stoppen. Beluister ze hieronder!
Het gezonde alternatief? Spa Fruit natuurlijk. Want Spa Fruit wordt gemaakt met 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong en 0% ‘scary ingredients’. De campagne werd gelanceerd op een griezelige nacht... Voorbijgangers werden door ‘scary’ crime scenes in het straatbeeld getriggerd om zelf de ‘scary ingredients’ in de Spotify-verhalen te ontdekken via het scannen van een code.
Link naar de TikTok movie: https://vm.tiktok.com/ZMFS6MNLY/
Credits:
Client: SPA®
Contacts: Mélanie Decelle, Tamara Daumerie, Lotte Croux, Yuri Van der Heijden, Isabelle Van Doorne.
Agency: Happiness Brussels
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Lode Vochten
Account team: Kris Van den Brandt, Emmanuelle Hoet, Yente Janssen
Creative Content Director: Lode Vochten, Jil Dockx
Strategic Director: Isabelle Koelman
Connectivity Director: Marine Vandenplas
Creative Concept Team: Jarne Eetesonne, Manuel De Vos, Brent Roofthooft
Copy FR: Elmer Tazartez, Stéphane Opdenbosch
Copy NL: Dee Verwaetermeulen, Jarne Eetesonne, Brent Roofthooft
Design: Dries Lauwers, Emilie Wauthelet, Lore Snauwaert, Lisa Leloux
Producer: Arthur De Wachter, Bart Vande Maele
DOP: Simon Schuurman
Motion work: Simon Schuurman
VO NL: Special thanks to Higuita, Niek Eijsbouts & Winnie Hofstra
VO BE - Vlaams: Simon Den Haerynck
VO BE - FR: Gabriel Etienne
Sound engineer: Tim Slegers
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]