Halloween. Een evenement dat we automatisch linken aan angst en horror. Ideaal moment dus om het ook eens te hebben over de ‘horror’ die we - vaak - onbewust in ons lichaam stoppen. Sommige frisdranken bevatten namelijk nogal wat – om in de halloweensfeer te blijven – ‘scary ingredients’: kunstmatige kleurstoffen, zoetstoffen en andere chemische additieven. Ingrediënten die consumenten niet echt kennen en/of herkennen. Nochtans kunnen die ingrediënten mogelijks een negatieve invloed hebben op hun gezondheid. En dat is toch wel een beetje scary, niet? Daarom bracht Spa Fruit voor deze alloweenperiode deze ‘scary ingredients’ tot leven via twee unieke audiostories op Spotify en radio. Een unieke manier om de luisteraar bewust te maken en onder te dompelen in de ‘horror’ die we in ons lichaam stoppen. Beluister ze hieronder!
Het gezonde alternatief? Spa Fruit natuurlijk. Want Spa Fruit wordt gemaakt met 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong en 0% ‘scary ingredients’. De campagne werd gelanceerd op een griezelige nacht... Voorbijgangers werden door ‘scary’ crime scenes in het straatbeeld getriggerd om zelf de ‘scary ingredients’ in de Spotify-verhalen te ontdekken via het scannen van een code.
Link naar de TikTok movie: https://vm.tiktok.com/ZMFS6MNLY/
Credits:
Client: SPA®
Contacts: Mélanie Decelle, Tamara Daumerie, Lotte Croux, Yuri Van der Heijden, Isabelle Van Doorne.
Agency: Happiness Brussels
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Lode Vochten
Account team: Kris Van den Brandt, Emmanuelle Hoet, Yente Janssen
Creative Content Director: Lode Vochten, Jil Dockx
Strategic Director: Isabelle Koelman
Connectivity Director: Marine Vandenplas
Creative Concept Team: Jarne Eetesonne, Manuel De Vos, Brent Roofthooft
Copy FR: Elmer Tazartez, Stéphane Opdenbosch
Copy NL: Dee Verwaetermeulen, Jarne Eetesonne, Brent Roofthooft
Design: Dries Lauwers, Emilie Wauthelet, Lore Snauwaert, Lisa Leloux
Producer: Arthur De Wachter, Bart Vande Maele
DOP: Simon Schuurman
Motion work: Simon Schuurman
VO NL: Special thanks to Higuita, Niek Eijsbouts & Winnie Hofstra
VO BE - Vlaams: Simon Den Haerynck
VO BE - FR: Gabriel Etienne
Sound engineer: Tim Slegers
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]