Speelt reclame in op nieuwe Ambilight-technologie?


Na de twee- en driezijdige modellen lanceert Philips TV nu ook vierzijdige modellen met de 4K UHD-kwaliteit van de Ambilight-technologie, die voor een verbeterde kijkervaring zorgt dankzij een halo van gekleurd licht op de muur achter uw televisie. Dat doet de elektronicafabrikant met de release van Darklight, de nieuwste film in de spectaculaire Beyond the Ordinary-serie én het vervolg op de prijswinnende Afterglow- en Lightwaves-films, waarin geweldige LED light-scapes gecombineerd worden met avontuurlijke sporten en extreme locaties. Zo zien we in Darklight drie wereldberoemde mountenbikers - Graham Agassiz, Matt Hunter en Matty Miles - ’s nachts razendsnel en soms zelfs bijna verticaal door de woestijn van Utah en de woeste bospaden van Oregon rijden. Net als voor de vorige Ambilight-films werkte Philips TV ook voor deze film samen met de onafhankelijke filmmaatschappij Sweetgrass Productions. Eén ding is zeker: dat de technologie nu ook op vierzijdige modellen toegepast wordt, creëert alvast kansen voor reclame die daarop inspeelt... Benieuwd wat hier zal uit voortvloeien.
 

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


