Gisteravond lanceerde Viacom International Media Networks de nieuwe zender Spike. Spike biedt entertainment voor volwassenen met een scherp randje. De zender doet dit door de grenzen van het onverwachte op te zoeken: bedoeld om kijkers te engagen en te inspireren. Spike brengt programma's zoals het populaire Lip Sync Battle, het keiharde Bellator MMA en het controversiële Catch a Contractor.
Spike is dagelijks te zien op Nickelodeon vanaf 21:00 (kanaal 31 bij Telenet en kanaal 134 bij Proximus). Met de toevoeging van Spike versterkt SBS zijn mannenaanbod.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]