SponsorLive verwelkomt nieuwe sprekers

Agenda / Awards / News

SponsorLive 2017

© SponsorLive


SponsorLive, een Europese conferentie op het vlak van sponsoring, kondigt nieuwe sprekers aan die op donderdag 28 maart in Docks Dome in Brussel present zullen tekenen. Christian Voigt, vice president of marketing development van het Internationaal Olympisch Comité, was eerder al aangekondigd als keynote speaker. Volgen nu:

  • Vincent-Baptiste Closon, head of international sponsoring, BNP Paribas
  • Arnaud Hanset, marketing director Europe West, AB InBev
  • Edel McCarthy, group sponsorship & activation manager, Electric Ireland (winnaar van de 2018 ESA Sponsorship of The Year)
  • Rebecca Martin, head of The O2, O2 (Telefónica UK)
  • Rhys Beer, live sports partnerships & programming EMEA, Facebook
  • Tom van Kuyk, sponsorship strategy and corporate affairs, Rabobank
  • Axel Lintermans, vice president, head of sponsorships Europe, Mastercard
  • Paul Samuels, executive vice president, global partnerships, AEG
  • Dan Mathieson, head of sponsorship, Barclaycard
  • Colin Banks, head of sponsorship & reward, SSE
  • Marco Nazarri, managing director Europe, Nielsen Sports

SponsorLive wordt op 28 maart afgesloten met de Belgian Sponsorship Awards, waar de beste sponsoringcases van het jaar worden bekroond. Het evenement krijgt nog een vervolg de ochtend erop, op 29 maart, met SportsRightsLive: een symposium over televisierechten dat ondersteund wordt door het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Het volledige gedetailleerde programma zal binnenkort bekendgemaakt worden. Deelnemers kunnen zich inschrijven via de officiële website.