Bijna negen jaar na de oprichting op een Leuvens studentenkot, werd ‘boutique’sport- & entertainmentmarketingbureau MCMC uit Tienen overgenomen door Wave, gespecialiseerd in de communicatie, marketing, events, digitalisering en activering van sport, muziek, entertainment en events. Wave is bekend van gesmaakte projecten rond fanbeleving, campagnes en sponsoractivaties voor onder meer Bridgestone Europe, Firestone, Mercedes Belux, Dreamland, Crelan, DVV en Lotto Soudal. MCMC-oprichter Wim Mathues, die daarnaast ook aan de slag is bij Coca-Cola European Partners, kiest er bewust voor om MCMC onder te brengen in het Wave-verhaal, en wordt zo advisory board member van onder meer managing director & founder Kurt Tuypens. Wim Mathues: “Het is een enorme eer om door een toonaangevende sport- & muziekmarketingspeler als Wave te worden benaderd, voor een project dat als hobby begon in mijn studentenjaren. MCMC zat na enkele sterke groei-jaren in deze vorm aan het plafond, maar dankzij de integratie in WAVE zullen we nog meer know-how kunnen aanbieden en is wat ons betreft de sky the limit.”
Kurt Tuypens verwacht veel van de uitbreiding: “We kennen Wim al heel lang als expert binnen de sportmarketing en -communicatie wereld, hebben in het verleden al succesvol samengewerkt en hadden dus snel ‘een click’. Wim zal ons in eerste instantie vanuit de Advisory Board kunnen ondersteunen met strategische input en op die manier bijdragen tot de verdere uitbouw van Wave Agency.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]