Spotify doet een beroep op Google Cloud Platform om zijn backend te ondersteunen. Dat doet het om meer tijd en middelen vrij te maken voor zijn kernactiviteit: meer dan 30 miljoen songs verspreiden onder zijn 75 miljoen gebruikers.
Spotify splitst zijn datastroom naar Google Cloud Platform in een services track en een data track. Het draait zijn producten op kleine microservices maar verkast meerdere daarvan nu naar datacentra van het Google Cloud Platform via Cloud Storage, Computer Engine en andere producten van Google.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]