Spotify steunt de Belgische artiesten

In deze voor tal van sectoren – waaronder cultuur – bijzonder moeilijke periode, steunt Spotify de artiesten die ons land rijk is. Het volgt daarmee het voorbeeld van de meeste radiozenders in ons land, die al sinds het uitbreken van de coronacrisis (en voor muzikanten het wegvallen van inkomsten uit concerten) meer Belgische muziek spelen, om de artiesten zo meer auteursrechten te doen krijgen.
Vanaf begin april, en dit tot het einde van het jaar, zal het streamingplatform een groep of artiest in de bloemetjes zetten die een album of single uitbrengt. Zolang de lockdown duurt, zal de selectie 100 % Belgisch zijn. De campagne, die ‘New Music Friday’ gedoopt werd, focust op de lange termijn en herinnert er ons tegelijk aan dat muziek zelfs in deze periode een uitstekend vluchtmiddel is. Daartoe werden strategische posities gekozen. Het gaat om digitale borden die door Blow-Up Media ter beschikking gesteld worden. Het eerste staat aan de ingang van de Ravensteingalerij in Brussel. Het tweede prijkt op de Meir in Antwerpen.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]