Spott gaat omnichannel

Marketing / News

Spott, de technologie waarmee consumenten producten kunnen kopen die ze op televisie gezien hebben, is al een tijdje bezig met de uitbreiding van zijn activiteiten. Afgelopen jaar pivoteerde de scale-up zijn software nog naar een B2B SaaS-platform voor marketeers, waarmee ze hun customer journey in eigen handen kunnen nemen door visuele content interactief en inzichtelijk te maken. Vandaag gaat Spott nog een stapje verder door interactiviteit  niet alleen naar websites, maar ook naar sociale media, OTT’s en reclameplatformen zoals Google Display Ads te brengen.

“Of je nu een retailer, uitgever, een mode- of automerk bent, het toevoegen van interactiviteit aan uw marketingmiddelen brengt directe waarde met zich mee,” klinkt het bij Spott. “Zelfs met enorme hoeveelheden content en drukke agenda’s zijn onze klanten in staat om grote hoeveelheden interactieve content te produceren binnen een beperkte tijdspanne. Tot nu toe beheersen we het genereren van directe waarde op basis van het toevoegen van interactiviteit aan websites, maar voortaan richten we ons ook op het brengen van dezelfde toegevoegde waarde naar andere kanalen en touchpoints.” 

Concreet maakt Spott het voortaan mogelijk om interactieve video’s te delen op Instagram, Google Display Ads en andere sociale media kanalen.