Spott gaat omnichannel
Spott, de technologie waarmee consumenten producten kunnen kopen die ze op televisie gezien hebben, is al een tijdje bezig met de uitbreiding van zijn activiteiten. Afgelopen jaar pivoteerde de scale-up zijn software nog naar een B2B SaaS-platform voor marketeers, waarmee ze hun customer journey in eigen handen kunnen nemen door visuele content interactief en inzichtelijk te maken. Vandaag gaat Spott nog een stapje verder door interactiviteit niet alleen naar websites, maar ook naar sociale media, OTT’s en reclameplatformen zoals Google Display Ads te brengen.
“Of je nu een retailer, uitgever, een mode- of automerk bent, het toevoegen van interactiviteit aan uw marketingmiddelen brengt directe waarde met zich mee,” klinkt het bij Spott. “Zelfs met enorme hoeveelheden content en drukke agenda’s zijn onze klanten in staat om grote hoeveelheden interactieve content te produceren binnen een beperkte tijdspanne. Tot nu toe beheersen we het genereren van directe waarde op basis van het toevoegen van interactiviteit aan websites, maar voortaan richten we ons ook op het brengen van dezelfde toegevoegde waarde naar andere kanalen en touchpoints.”
Concreet maakt Spott het voortaan mogelijk om interactieve video’s te delen op Instagram, Google Display Ads en andere sociale media kanalen.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]