Spott is Ad-Tech Start-Up of the Year 2017

Spott, de applicatie waarmee kijkers zich kunnen laten inspireren door content uit televisieseries, is uitgeroepen tot Ad-Tech Start-Up of the Year 2017 op het Future TV Advertising Forum in Londen, een wereldwijde wedstrijd voor start-ups die helpen bij het ontwikkelen van video- en televisiereclame. 2017 is al een goed jaar geweest voor Spott, met het winnen van belangrijke prijzen zoals de Rising Star Award van Deloitte en de DataNews Startup of the Year Award.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]